Kata-kata Hikmah Bulanan

"kita adalah apa yang kita fikirkan..dan apa yang kita tentukan...."

Monday, September 20, 2010

Duit nak masuk lagi???

Alhamdulillah, tadi baru jer beraya ngan kawan satu ofis...tetiba jer kawan banyak tanya pulak fasal kereta Nissan Grand Livina Impul yang saya beli tahun lepas...kiranya kawan ni ada hati nak beli jugak...so, saya dah deal ngan dealer Nissan Bukit Tinggi untuk datang menilai kereta kawan saya nie. (nak trade in)...insyaallah esok petang maka terjadilah proses penilaian antara saya, kawan dan Nissan...kebiasaannya kalau bawa pembeli (kawan), maka yang orang yang memperkenalkan pembeli (iaitu saya) akan mendapat komisyen, jadi ler, bukan susah pun...call dealer jer set masa dan tempat....aper tunggu lagi, jom g amik no.contact dealer keta kat showroom....

ps:- saya akan update keputusannya nanti bila dah selesai..he..he..

Dukacitanya dimaklumkan bahawa kawan saya tak jadi beli Grand Livina atas dasar kesesuaian penggunaan...setakat berdua suami isteri rasanya tak sesuai  lagi nak pakai Grand Livina kot...so, tak ada lah duit masuk untuk lepas raya ni..he.he.he.

No comments:

Post a Comment